♥♥♥♥En text bästisen min! ♥♥♥♥

Jennie, min jävla underbara älskade bästa vän!!

 Du fyller fan 15 år idag!!:O

Det är så sjukt kul att jag lilla får vara med på din 15 års dag. Gumman du är byxmyndig nu! Men det menas inte att jag slutar att hålla koll på dig ^^, utan nu får jag fan bli spion! (Blir James Bond kanske?) Nejdå men gud, du fyller hela 15 underbara år!

Jag vill bara säga lite grann! Men det är super svårt att skriva en text om Jennie för hon går inte att beskriva med ord, hon är för svår för det! Det skulle bli typ hur många böcker som hälst om ag skulle skriva allt! Men ska försöka korta ner :P, 

Du blir bara vackrare och vackrare för varje dag!En av dom vackraste människorna jag träffat! Du är som min riktiga syster!  Du är den underbaraste människon, kan alltid prata med dig. Du finns alltid, du har hjälpt mig i tuffa tider! Man har alltid kul med dig! Du betyder mycket för många och speciellt för mig! Du är en så härlig person, galen men super duper exstrem grymt härlig person! Du har nästan alltid saker för dig, tycker jag! Du har en rolig humor, jag ÄLSKAR ditt skratt! Vi har kännt varandra i 3år ungeför och  det har hänt så mycket på dom 3åren. Det har varit dom 3åren i mitt liv som jag kom säga har varit bäst! Jag har fått varit en del av ditt liv, och du har velat varit i mitt liv! Du har valt att stå ut med mig, velat varit min högra hand! Fast att jag kan vara mycket mycket dryg ibland, så har du inte lämnat mig! Och jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på det!

Du vet inte hur mycket du betyder för mig! Du är en så jävla stor del av mitt liv just nu och förevigt! Du vet att jag alltid finns! Att jag, Julia älskar dig av hela mitt hjärta!

 Jag är en stolt liten Julia som kan säga, ATT JAG HAR EN UNDERBAR OCH VÄRLDENS  BÄSTA VÄN SOM HETER JENNIE JACOBS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback