Sista dagen och sommar planer! :D

Imorgon är det sista dagen på sommarskolan! Jippi! Sen blir det super mycket efter Jennie födelsedag på fredag!! Men först blir det att fira min älskade bästa vän på hennes 15års dag! Bloggar då med! :D

 Allt jag kommer att göra i sommar, kommer att komma upp på bloggen!

  • Stockholm med Tilda! Grönan med i det paketet! Då kommer min kamera med, så ni kommer att få se vad vi gör! :)

        

  • Oscar min bror och granne fyller år! 14 bast! det blir att fira han!

      

       Bild i repris men!

  • Göteborg med farsan och massa andra! Liseberg är med i den planen!

        

  • Sen blir det bara att vara med mina älskade vänner! Grilla, sena kvällar ute med alla trevliga kompis!

        

Google bild... 

  • Tilda fyller också 15år! Gratta henne blir det med!

  • Sen fyller ju jag själv är! :D

Har säkert glömt nått men det här är lite av allt jag ska och måste hinna med!

Hoppas att det här blir en bra sommar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback