En dag i Julia´s liv!

Julia´s dag!:
♥ Dagen började med att mamma kom upp och sa att vi skulle åka in på stan om 50min.. (då va det bara att skynda sig! -.-)
♥ Sen så va jag och Jennie på körskolan. Det va helt ok. 
♥ När vi slutade körskolan gick jag till mamma och Anders. Som va på en kläd affär för tanter! hehe. 
♥ Mamma köpte en klänning och nått mer! Sen gick vi till polishuset.. Skulle fixa en grej där, men det kunde vi inte göra utan vi skulle få lov att åka till Borlänge. 
♥ Sen efter att vi fixat lite saker satte vi oss och fika. Då fick jag reda på vad Anders hade kommit på för nått som jag skulle göra nu när han betalar körkortet! Han har bestämt att jag, lille jag ska plocka.... 50liter BLÅBÄR!!!!!! Roligt roligt.. -.-'
♥ Sen så ringde jag Emil och Andre. Vi bestämde att jag skulle komma förbi! 
(Andre kommer från  HALMSTAD!! nu vet alla det, hehe skulle träffa han för vi har snackat på skype och så. Han va as rolig! :) )
♥ Va där ett litet tag sen ringde jag mamma. Så kom hon och hämta mig!
♥ Nu ska jag städa... roligt? nej men sen så i kväll blir det film! :D 

Andre! 


Emil!
nån bild måste det ju vara! hehe! :)  ♥
 
♥Ha en fortsatt trevlig dag/kväll nu! Bloggar kanske sen.

Kommentarer
Postat av: Andre!!!!

JAG KOMMER FRÅN HALMSTAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Tare lugnt nu Andre!!!! förlåt!!!:S
Jennie & Julia

2012-06-18 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback