Ta dagen som den kommer, då blir varje dag ett nytt minne!

Ja som ni kan läste är det bara nåra dagar kvar sen är det SOMMARLOV!
Det kommer att bli en super sommar hoppas jag!
Sen vad ska jag göra i sommar då?I sommar ska jag och Jennie ta moped kort, jag ska fotografera hur mycket som helst! Jag ska nog umgås med alla mina älskade vänner, bada & sola, åka runt överallt! och så mycket mer! Men jag har tänkt lite och en av mina bästa vänner sa en ganska smart sak, "ta dagen som den kommer, då blir varje dag ett nytt minne! ". Det tycker jag va en jätte bra sak och det kommer jag att tänka mycket på i sommar!

Förra sommaren va det så att jag och Jennie inte kände varandra lika bra som vi gör nu! Vi var inte bästa vänner som vi är nu! Vi kände väl varandra men.. Nu kan vi varandra utantill snart! Men till skillnad från förra sommaren ska jag inte bara va med Jennie en ynka gång..! För så blev det, sista veckan på sommarlovet va vi en dag.
I sommar har vi sakt att vi ska vara mycket eller iallafall mer! Vi ska göra massa saker, vi två och med flera
andra så klart! Det kommer att bli en super sommar! :-D

Detta är en lista, som jag gjorde en kväll när jag satt uppe och tänkte va jag skulle göra i sommar! :-)

Jag fick bara lov att skriva av mig! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback