frissan o trissan

HAHA - kul rubrik! faktiskt!

För första gången på länge var jag hos frissan idag. Förvänta er ingen succé för det är absolut ingen skillnad förutom att mina megaslitna toppar är borta. Men imorgon ska jag (äntligen) va med mitt ena P , Paulina <3 Vi ska (äntligen) färga både min och hennes utväxt ,, så då blir det lite mer förändring!

Och så har jag ju fixat mina huggtänder i går. (mina hörntänder alltså, som var extremt långa o vassa) Så nu är dom nerslipade och inte alls lika vassa :)

Skolan suger just nu.. mer än vanligt... men annars är allt bra ! *tummenupp*


Ps. snart bara en månad kvar tills skolavslutning :D
Drömmen blir sann ♥

Kommentarer
Postat av: My Vestlund ❣

Härlig bild!

2012-05-09 @ 15:27:52
URL: http://myvestlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback