Snart så är det, BYE BYE SWEDEN! ^^p

Ja nu drar jag och mamma till turkiet imorgon! Super skönt verkligen. Vi ska bara sola och bada, shoppa är ju också nått man verkligen måste! :D 
Vet helt ärligt inte vart vi ska, förutom att vi ska till Side!Hotellet vet jag inte.. :) 
En hel vecka kommer jag vara borta! Hahaa, hoppas att jag inte är för brun när jag kommer hem! Det vill jag verkligen inte! Vet inte varför m,en jag hatar att vara brun! Ser ända ut som en person som skulle ha kommit från ett annat land eller nått. Eller typ ha nån släkting från nått land! Men ja vi får se.
Stora kameran hänger så klart med! Så jag ska fotografera ,och sen blogga om jag får tillfälle och en dator! 
Hoppas att ni kommer ha det bra nu i Sweden! kommer att sakna er alla! :D 
 
 
nån random google bild på side! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback