EN av TVÅ

Hej mitt namn är Julia och ja jag är en av dom två tjejerna som skriver på denna blogg. Jag är 14 år och i juli (26 juli) fyller jag 15år. Jag älskar att fotografera och att vara med familj och vänner. Jag blir alltid glad av att vara med dom jag tycker om. Jag blir inte så ofta ledsen men när jag blir det så kan det bero på om nån annan är ledsen eller om jag sett nån sorglig film! :) Mina fobier är spindlar och när folk rör min öron.  Mitt stora intresse är just nu kompisar och hundar. Jag har själv en hund, som heter Buster. Han kommer att vara med ganska mycket på bilderna JAG lägger ut. Så jag kommer mest att blogga om min vardag eller bara lägga ut bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback