TVÅ av TVÅ

Hej, jag är då Jennie. Den andra som bloggar på denna blogg. Jag är också fjorton och fyller 15 den 13:de Juli.
Jag är 1.69m lång, hatar mina händer och har glugg mellan framtänderna som gör att jag haaaaalvt lespar :)
Jag älskar att umgås med mina vänner och min pojkvän. Fota gör jag gärna men jag har ingen höjdar-kamera så jag kommer inte att lägga upp lika fina bilder som Julia kommer göra (enskilt alltså).
DU kan göra mig glad genom att ge mig komlimanger, stora som små och ledsen gör du mig genom att kränka mig eller någon runt om mig eller visa mig en riktigt sorgllig film.
Mina största fobier är toaborstar, rymden, tveskjärtar.... osv.
That's me! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback