Sara min söta vän och stan med mormor o kusin! :D

Hejsan  Svejsan Denna Gråa Dag! :D
Ja idag har jag först varit och träffat min söta mormor och hennes man + min lilla kusin Adam! Vi gick på stan och ja shoppa lite saker! Jag fick min födelsedagspresent av henne och Martin. Min kusin Adam köpte massa verktyg! Jag fick en platt tång av dom! Kolla!
Sen så drog vi och mormor bjöd mig på mat! Fick välja va jag ville ha så idag blev det vegetarisk buffe! :D Super gott va det! :D
Ja och sen så drog dom hem vid halv två nått! Då drog jag till min super duper gulliga vän Sara! Vi har suttit och snackat och berättat massa för varandra. Smsat med random folk! Jag från hennes mobil och hon från min! :D Men nu ska jag duscha! Sen blir det kanske en film eller nått!
Det här är Sara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback