hög puls liggandes... (neggo inlägg)

inte ett  bra tecken!
Har fått med Amanda på en springtur nu snart. I'm going to avlida.
Är så SJUKT otränad. Min kondition har aldrig varit sämre än nu...
det kan annars vara för att det snart är skolavslutning och det står att vädret blir dåligt...! det går bara inte. det ska bli bra väder , så är det bara! det SKA SKA SKA SKA va soligt. och då är jag väl nervös för det, att det inte kommer bli så bra som jag har tänkt.....
likblek är jag också. och en finne är på g. och jag har ont i halsen. (nej det har jag inte, det får bara inte va så. jag skiter i det så blir det bättre) och mitt hår är ginger käns det som..
FUCK MY LIFE RIGHT NOW.

Mycke text nu på sistone, sorri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback