isnt it obvious that I love u?

Min sång den vet att den ska framföras av mig
Min sång den vet att den ska tystna när jag hittat fram till dig
Min sång den vet att den blir aldrig nånsin känd
Min sång den vet att den ska sjungas i det tysta
Det är min sång



Jag tackar Julia, Erik Hassle, Axel, Paulina, Petter och allt annat grymt folk som har förgyllt min helg.




Nu är jag trött. Jag ser bara grått överallt... känner mig extremt tråkig och är bara allmänt off.

Jag vill att alla myser ikväll o läger ut ''podi-bilder'' som jag kan kolla på o bli glad :*

KRAM 

Kommentarer
Postat av: paauuuu

fina bilder på mig, HAHA

2012-06-03 @ 19:56:15
URL: http://mustaches.blogg.se/
Postat av: Axel

Tack själv för en grym helg! OCH VAD UNDERBART ATT DU LÄGGER UPP EN MIMIKRY TEXT!

2012-06-04 @ 13:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback