slå in vett i min skalle !

Jag halkade efter med två veckor helt plötsligt. 
 
Helt plötsligt bara hade vi alla inlämningar och prov eftersom det är PRAO nästa vecka.. jag hade TOTALT ställt in mig på att vi hade iallafall två veckor kvar. Men icke sa nicke så återigen blir det stressplugg. Och återigen blir jag stressad. DUKTIGT
En anteckning : var aldrig sjuk på en vardag så att du missar en skoldag med information, från och med nu.
 
Jag kommer sprängas. Det känner jag på mig. Nu snart kommer julen och det är årets lyckligaste tid, då allt är mysigt och perfekt. Men efter lovet startar skiten igen och då - som jag har skrivit förut och som alla vet- börjar dessa nationella prov. Kanske är det inte en så stor deal men jag känner att min hjärna inte kommer hänga med. Jag kommer få bära runt den i en säck över axeln. 
 
GAH, sluta tänk, REAGERA. GÖR NÅGOT ! Och jajamen, imorgon blir det ett x antal timmar plugg, vaccinspruta (igen tydligen) och gym (ÄNTLIIIIGEEEEEEEN <33333333)
 
 
ETT LITET PS: jag måste bara återigen påminna er om att jag är kär. I världens bästa. bara så ni är säkra liksom.  
 
Förlåt för mycket text lääsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback